Heb je vragen? Wij staan je graag te woord per e-mail ([email protected]) en telefoon (0257-622622). Je bent ook altijd welkom in de winkel.
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Heb je vragen over bepaalde producten? Of wil je iets ander met ons delen?

 

Laat het ons weten via contactformulier op deze pagina. Wij streven ernaar je binnen 2 werkdagen te antwoorden.

 

Mocht je een vraag hebben en snel antwoord zoeken, bekijk dan de veelgestelde vragen en antwoorden hieronder of bel ons tijdens openingstijden.

 

Toffe Tantes

Korte Achterzijde 10C

8302 DZ Emmeloord

Nederland (NL)

Tel: +31 (0)257 62 26 22

E-mail: [email protected]

 

1 Levertijd
1.1 Wat is jullie levertijd?

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 2 werkdagen te versturen en sturen jou dan de tracking informatie van het pakket. Wij werken met PostNL, zij leveren snel en betrouwbaar en bieden pakketen meestal binnen 2 werkdagen na verzending bij jou aan. 

2 Bestellingen
2.1 Is het mogelijk om mijn bestelling bij jullie in de winkel op te halen zodat ik geen verzendkosten betaal?

Jazeker! Bestellingen die in onze webshop worden besteld kunnen uiteraard worden opgehaald in onze winkel. Zo besparen we samen kosten en belasten we niet onnodig het milieu. Ophalen kan vanaf de eerstvolgende werkdag na bestelling, maar vaak hebben we dezelfde werkdag nog binnen een paar uren jouw bestelling klaar liggen om op te halen.

2.2 Hoe kan ik mijn bestelling online betalen en is dit veilig?

Bestellingen kunnen gemakkelijk online worden betaald met IDEAL. Wij werken hiervoor samen met betaaldienst Mollie. Zij zorgen ervoor dat jouw betaling plaatsvindt in een beveiligde omgeving. Zo zorgen we ervoor dat jij met een gerust hart online betalingen kunt doen.

3 Verzending
3.1 Met welke partij verzenden jullie bestellingen?

Wij versturen alle onze pakketten via PostNL. Zodra jouw bestelling is verstuurd zorgen wij ervoor dat je een tracking-link toegezonden krijgt zodat je gemakkelijk het pakket kan volgen en weet wanneer PostNL het pakket bij jou zal aanbieden.

3.2 Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben bij levering?

Via de tracking-link van het pakket kun jij een andere dag of locatie instellen voor levering. Dit doe je direct bij PostNL zonder tussenkomst van Toffe Tantes. Zo plan je gemakkelijk de levering van jouw bestelling op een voor jou handig moment. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn wanneer PostNL jouw bestelling bij jou aanbiedt, dan zal het pakket bij jouw buren worden aangeboden, zal er een dag later nogmaals worden geprobeerd te leveren, of wordt jouw pakket afgegeven bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Toffe Tantes heeft geen invloed op dit process.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen